lauantai 3. tammikuuta 2015

Lakanoiden välissä

Nyt tulee vähän enemmän ihon alle menevää tekstiä, joten herkimmät sulkekaa silmänne: pari sanaa seksuaalisuudesta.

Se on mulle vähän hankala juttu, koska huolimatta kaikista hämmentävistä ajatuksista, joita mä koen omaa kehoani kohtaan, oon silti seksuaalinen ihminen. Se on aika ajoin vähän vaikeempaa erinäisistä syistä.

Suurin on se, että mä koen yksinkertaisesti olevani ällöttävä. Mun on mahdotonta ymmärtää, mitä kukaan voisi nähdä mun kehossani, tai naisissa ylipäänsä. Ja mulle tuottaa ahdistusta jo pelkästään se, jos mulle sanotaan kohteliaisuuksia. Jos kuulen olevani kaunis tai seksikäs tai jotain sellaista, mä haluan kääriytyä paksuun peittoon ja itkeä. Mä en halua kuulla sitä, koska mä en ymmärrä, miten kukaan voi ajatella niin. Tai tietyllä tasolla ymmärrän, sillä että joo, miksei. Mutta mä en osaa sulkee omaa päätäni pois siitä keskustelusta.

Pimeys. Aina pitää olla pimeetä, koska mä en halua nähdä itteeni, enkä todellakaan kestä sitä ajatusta, että mut nähtäisiin. Se on ahdistavaa ja pelottavaa, ja saa mut helposti itkemään. Hönö joskus ihmetteli sitä, mä olin että hei c'mon, mä en aina pysty käymään edes suihkussa itkemättä, onko tää joku ihme?

Mä en myöskään koe ansaitsevani sitä. Niin oudolta kuin se saattaa kuulostaakin, mä oon ehdottomasti sitä mieltä, että en ansaitse seksiä. Koska: mä oon valehtelija ja helvetin vaikea ihminen. Jos mä oon kaks viikkoo keksinyt verukkeita miksei, itkenyt joka ilta ja vetäytynyt pois jopa tavallisista haleista, minkä takia mä edes ansaitsisin mitään sen jälkeen? Hyvä kysymys, vastausta en tiedä.

Musta tuntuu, että jossain vaiheessa kaikki selittelyt lakkaa menemästä läpi. Musta tuntuu jo nyt, että mä vaikutan siltä, että tekisin kaiken pakon alla. En suinkaan. Kyllä mä haluan tehdä sen, mä vaan olisin niin mielelläni jotain muuta sen aikana. Jos mä suljen silmäni, kaikki on hyvin niin kauan, kunnes mä tajuan olevani nainen.

Mä tykkään joskus illalla ja aamulla pukeutua Hönön vaatteisiin. Lainaan siltä bokserit ja ison t-paidan ja kuvittelen miltä se tuntuisi. Katselen itseäni peilistä ja oon hetken ihan tyytyväinen. Ja kun mä näytän mieheltä ja se haluaa mut, mä suostun. Joka kerta. Sillon se tuntuu hyvältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti