lauantai 14. maaliskuuta 2015

Sellanen pikkuvika mus on kai, ku maistuu ni sit tilataan pulloittain

Mä oon niin saatanan vihanen itelleni.

Mun on pakko hidastaa vähän. En oo hetkeen kirjottanu, kun oli vähän hankalampi kausi, ja olin koko ajan niin pahoissa fiiliksissä, etten tiiä, millasta tekstiä olisin tänne saanu aikaan. Niin pahaa itsevihaa ja dysforiaa, ettei oo taas hetkeen ollu. Mä ihan tosissani kerran jo suunnittelin, kuinka helppoo ois vaan lopettaa kaikki ja vetästä vähä turhan monta pilleriä ja kaveriks jotai kirkasta. Mut en mä sellasta oikeesti tekis. Kai. Kunhan vaan ajattelin. Nyt mulla on ainakin taas jo niin selvä olo, etten ees harkitte. Yh.

Sit mulla oli hetken aikaa täysin tyhjä olo. Sellanen eksyny ja ihan ilman suuntaa. Mä en yhtää osannu sanoo, mikä mä oon ja minkä takia. Ja kuuluuko mun olla mitään. Mä kyseenalaistin Jumalan, ja samalla koko maailman olemassaolon ja päätin olevani vaan pieni atomi jossain, jonka olemassaololla ei oo kenellekään kauheen suurta merkitystä. Osa jotain isompaa kuvaa, mutta kukaan ei huomais, vaikka se sieltä puuttuiskin. Mä mietin, että miks mä teen tän kaiken. Miks mä vauhkoon omasta identiteetistäni, ja kenelle sillä oikeastaan on väliä. Mä vaikeutan vain omaa elämääni tekemällä kaikesta niin vaikeeta.

Eilen mä sit päätin, että vitut kaikesta. Mä olin lähdössä viettään iltaa kavereiden kanssa, ja päätin, että mähän pitäisin hauskaa, vaikka henki menis. Ja niinhän mä sitten tein. Kunnes mä aivan päissäni päätin, että vielä kannattaa ottaa tequila, minkä jälkeen jalat lähti hetkeks kokonaa alta. Eikä mitä, baari vaihtu ja vielä lisää shotteja. Mä olin kotona täysin puolikuollu ja tiedoton, enkä loppuillasta muista oikeestaan juuri mitään. Ja olo on tänään sen mukanen. Mä oon fyysisesti ja henkisesti niin kipee, että ällöttää. Mä en tajuu, miks sen pitää mennä aina sellaseks läträämiseks, oli fiilis sit hyvä tai huono.

Mun on pakko hidastaa. Nyt. Mul jäi eilisestä asioita, joita mä kadun, ja joita mä en voi enää ottaa takas. Eikä ollu eka kerta. Mut tällä kertaa pelissä oli yks asia, minkä oikeesti ottasin takasin jos millään saisin. Oikeesti iso asia. Jos pääs on tällänen paskamyrsky päällä 24/7, ei varmaan oo hyvä idea lähtee juomaan, vaik fiilis ois hetkellisesti hyvä. Mä yritän nyt olla kuivilla vähän aikaa ja selvitellä päätäni. Ei tää voi jatkua enää näin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti