lauantai 7. maaliskuuta 2015

Only you can touch me deep enough to heal (and break)

Tekotaiteellistapaskaa-varoitus! Itkuraivariavautumisvaroitus!

***

Hönö sanoi mulle tänään jotain tosi ilkeetä. Päivä on muutenkin ollut molemmille huono, mutta mä en voinut olla loukkaantumatta. Kysyin siltä, mitkä muutokset mussa olis sille dealbreakereitä, ja se vastasi näin: Jos sä alat polttaa tai käyttään huumeita. Tai jos sä vaihdat sukupuoltas ja haluat muuttaa Ruotsiin. Tai Venäjälle.

Mä jäin sanattomaksi. Kuinka helvetin pahasti ihminen voi olla pihalla?? Mä vielä oon oikeesti käyttänyt sille sanaa transsukupuolisuus, ja se on sanonut mulle voivansa seurustella miehen kanssa. Se on vittu saatana soikoon luvannu mulle! Ja silti se kehtas tohonkin perään sanoo, että kunhan sä oot onnellinen. En mä nyt saatana oo juoksemassa tästä vaatiin testoja mut voi jumalauta kun näin ei vaan voi tapahtua. Ei enää. Ei tän kaiken jälkeen.

Ja kaiken päälle se sanoi, että kyllä mä sua vielä rakastan, mutta mitä enemmän sä sitä kyseenalaistat, sitä enemmän siitä tulee itteensä toteuttava ennustus. Miten muuten tän voi tulkita kuin sillain, että sen tunteet mua kohtaan on jo alkaneet heiketä? Miten muuten tätä voi tulkita?

Mä oon niin saatanan pahasti rikki. Ja kuutta uutta arpea rikkaampi. Seitsemäs on vanha, jonka mä vaan revin auki. Tarviin pään täyteen nyt heti. Mut ei, sitäkään mä en saa. Koska ylläripylläri Hönö on kieltäny mua juomasta sen jälkeen, kun meinasin kännissä hortoilla suht vaarallisille vesille a.k.a. sillan kaiteelle. Joten mä oon juomakiellossa, ja se saatana menee nyt toista iltaa putkeen ryyppään. Vittu mitä paskaa.

***

Why's it feel, like it kills you're not leaving me?
Am I still hanging on to the ends of yesterday in me
When I was crying for my fears, bitter tears
But you made me see we're crazy running 
Crazy running like we're running out of time


***

Kuule rakkaani, carpe diem ei tänään kelpaa
Kuule rakkaani, carpe diem, järki lyö tunnetta turpaan
Tää sattuu, tähän tottuu
Ja entä jos yksin kuolenkin
Tiedä rakkaani, että oon vielä täysin kesken

***

I couldn't heal myself with time alone
I have you tattooed on my skin

***

Kuulin kauniin soiton,
valojen luota etsin sua
Kuljin valoja päin,
mutta ne väistivät mua
Soitto hiljeni,
ihmisten luotani lähtevän näin

***


En tiedä, miksi se mua pelottaa
Mut se on totta
Oon mielikuvituksen tuotetta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti