sunnuntai 8. maaliskuuta 2015

Kuva kertoo enemmän...

Woah, nyt mennään taas ympäri ja vauhdilla.

Ja mä kun oon aina kuullu sanonnan siitä, että naisilla on oikeus vaihtaa mielipidettään tämän tästä, ihan vaan koska nainen. No, mä alan ehkä jo vähän kyllästyä tähän, kuinka Hönö vaihtaa mielipidettään ja pyörtää sanomisiaan jatkuvasti. Ja mä oon kyllästyny ite meneen jatkuvasti nollasta sataan sen takia. Ja mä oon kyllästyny tekeen blogipostauksia pelkästä Hönöstä.

No kuitenkin, eilen kaikki meni päin persettä. Tänään se aamulla sanoi, että tuus tänne, no mä menin. Se ojensi puhelimensa mulle. Siinä oli kuva. Paidaton mies ja sen päällä teksti englanniks, joka olis vapaasti suomennettuna jotain tän suuntasta (en tarkalleen muista): Mun tyttöystäväni kertoi olevansa  (she) trans, mutta mä rakastan sitä (him) silti. Ihmiset tulee pitään mua homona, mutta todellisuudessa oon homo vain hänen (him) takiaan.

Mä en saanut enää sanaa suustani sen jälkeen. Olin taas vaan ihan pyörällä päästäni kuin pikkutyttö ja leijuin jossain pilvilinnoissa, että wau se vielä rakastaakin mua. Kun mä en osannut sanoa mitään, niin Hönö vaan hymyili vähän ja sanoi löytäneensä kuvan facebookista. Miten mut voi näin helposti saada sekaisin päästäni? Ja lisäks... se ilmoitti haluavansa, että mä huomenna puen sen vaatteet ylleni, kun lähden ulos. Voiko tän pahemmin asiat enää kääntyä ympäri?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti