maanantai 30. maaliskuuta 2015

Itsensä etsimisestä

Mä pitäydyn edelleen päätöksessäni tehä vaan sellaisia asioita, mitä tahdon ja mitkä tuntuu hyvältä.

Oon päättänyt nyt viimeisimpänä uudistaa vaatevarastoani. Vähemmän tyttömäiseksi näin alkuun. Oon myös alkanut käyttää sitä binderia vähän useammin, olo on ihan mahtava se päällä. Tosin eilen sain kauheen paskahalvauksen, kun olin sen laittanut päälleni, ja olin vaivihkaa lähdössä Hönölle, äidille tuli äkillinen tarve tulla halaamaan mua ovella. Ei se ainakaan mitään sanonut, hyvä niin. Tiiä sitten, huomasiko se edes mitään.

Odotan mun rastoja ihan into piukeena ja oon jo suunnitellu pari tatuointia, jotka haluaisin ottaa. Mä otin äsken pari päivää lomaa elämästä ja majailin yhen kaverin luona Helsingissä. Nyt mulla on jotenkin paljon vapautuneempi olo itseni suhteen, kun sain pari päivää olla oma itseni, ja vietin aikani kaupungissa, jossa kukaan ei tuntenut mua.

Lyhyt postaus taas, mut eipä mulla toistaseks mitään valitettavaakaan oo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti