sunnuntai 10. elokuuta 2014

Kuuhullu

Ja ryyppyputki jatkuu..

Eilen olin kaverin tupareissa ja siellä tuli taas otettua. Mulla oli alunperin suunnitelmissa ottaa korkeintaan pari lasia boolia, mutta ei se sitten ihan pitänyt. Osasyynä saattoi olla mun entinen hyvä ystäväni, joka oli samoissa juhlissa, ja jonka kanssa en ole pariin vuoteen ollut puheväleissä. Mun on vaikea kuvailla koko henkilöä, mutta sanalla sanoen ärsyttävä. Juuri sellainen itseään täynnä oleva paska, joka pitää kovaa meteliä itsestään ja ihmettelee, kun ihmiset kaikkoavat ympäriltä.

Toinen syy oli se, että mun ahdistus on taas pahentunut ja taas vaihteeksi join omaan ahdistukseeni. No ei siinä mitään, mun poikaystäväni ei onneksi kiinnittänyt siihen liikaa huomiota, koska se on tosi tarkka mun juomisistani. Se itse juo tosi vähän ja taitaa olla lievästi sanottuna pettynyt siihen, että mun alkoholinkäyttöni on viime aikoina kasvanut näin paljon.

Illalla kun me päästiin sen luo, me puhuttiin taas yhteenmuutosta ja mihin mikäkin tavara menisi, mitä tarvitaan ja mitä pitäisi heittää menemään. Se oli hauskaa niin kauan, kunnes mä tajusin sen, että tästä ihan oikeasti tulee jotain, vaikka me oltiinkin vähän eri mieltä parista taulusta ja verhoista. Me oikeasti muutetaan yhteen. Ja mä en kestä sitä painetta enää silloin. Mun täytyy kertoa sille aiemmin.

Musta tuntuu, että mä itse huijaan itseäni, kun rakennan tulevaisuutta, jota ei tuu koskaan oleen olemassa. Tai jonka onnistumiseen on hyvin pienet todennäkösyydet. Ja silti oon niin itsekäs, että pidän sitäkin tässä, enkä anna sen lähteä nyt, kun se vielä sattuisi astetta vähemmän.

Joo, neljäs päivä peräkkäin tavallista vähemmällä ruualla ja ajatukset pyörii pelkästään tulevaisuudessa. Tää alkaa taas pahentua, vaikka mä ehdin jo toivoa, ettei niin enää tapahdu. Ehkä se oli vähän liikaa pyydetty.

Huomenna alkaa koulu. Mä oon niinkin hyvin kartalla, etten tiedä yhtään, mihin pitää mennä, moneltako ja mitä pitää olla mukana. Ei mulla oo vielä mitään kirjojakaan hankittuna, ehkä ostan ne tiistaina. Onneks mulla alkaa kohta bänditreenit, enkä ehdi stressata ennen kymppiä koko koulusta. Ehkä mä meen jollekin yölenkille ihalieen täyskuuta, joka on muuten tänä yönä poikkeuksellisen lähellä maata. Jos siis ei oo pilvistä, tietenkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti